jupp jupp

hemma igen efter en ganska bra dag.
Vaknade och drog till stan med syrran, drog runt till alla affärer som kunde tänkas sälja "vila" kläder för att försöka hitta en helt perfekt siden-kjol med hög midja som ja sett i en reklam, men icke!!  Just när jag tappat hoppet kom en Tjej fram till mig med en kort, svart kjol som inte alls såg så nygg ut, men jag testade den iaf och från den sekund jag drog upp dragkedjan så älskar jag den! Jag fann den på "Miss J"
Jag fick även med mig lite underkläder och en tunika. NIce

Jag trodde att jag kunde shaka ass, men icke. Två dancehall tjejer från sthlm var och hade lektion för oss idag. Jag gick ut efte halva tiden, så bra var jag. Jag vill vill vill kunna, men ja kommer aldrig lära mig. Trist som baaahhhraa den!!! In my face liksom!

Just nu är inte min dag så bra endå.. Jag har en stor svart klump med tänder som gnager i mig. Jag hatar när alla relationer inte är i sin ordning. Jag brukar vara bra på att fixa dåligheter snabbt, jag är aldrig arg över något länge och har lätt att be om förlåtelse och förlåta. Men de känns bara inte riktigt rätt just nu. de finns inget att be om ursekt för och inget att vara arg över, det bara gnager. Det går ju att fixa, men dethär kanske måste försvinna med tiden. ELLER, så e de bara jag som är super-BRY

Nu ska jag ta av mig ytterkläderna och hoppa in i duschen! pusssssopeace

Kommentarer
Postat av: Emma

haha dancehall va inte riktigt nått för mig heller ^^ sjukt synd !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback