jappp

Sommaren har gått utan ett enda inlägg från mig(tur att flippen har haft de under kontroll)
Sommaren var oväntat bra! Bodde med Klara, Mycke bj, mycke Bettan, en del Hanna o Sara, mycke förfester med bra människor.. de kunde inte varit bättre i Uppsala! O jag hade väldigt kul på jobbet för de mesta.. de hör ju till ovanligheterna egentligen, men vilka oslagbara människor det är bakom disken på Konditori Fågelsången!
NU är jag tillbaka i Oslo. Jag åkte hit med blandade känslor, men nu inser jag hur bra jag har de här! och hur enkelt allt är. Tredje stället jag gick till med mitt cv fick jag jobb på på momangen! jag ska dock söka vidare, då jag behöver en paus från kafetrasa jobbet.  Men de e mindre stressigt att söka jobb när man redan har ett.
Jag och Bettan har bestämt att vi ska ha en lugn höst med mycke kärlek, mycke värme, mycke ljus och filmer! Även god mat och lite träning(så fort jag blir frisk, har just nu tio liter slem i min hals!) jag VET att de kommer bli bra! jag känner de på mig. Och vilka människor de e här! vilka kollektiv! Vika mansion, ThorvaldMeyers, KrumOSK(Oslos Snyggaste Kollektiv) och Möllergate! OCH vi har numera en snubbe i lägenheten! jag blir alltså tvungen att jobba på min kvinnliga sida..  SOFT
på återhörande!
FATTAR INTE VARFÖR ALL TEXT DRAS IHOP NÄR JA PUBLICERAR!!! FUCKIT

Kommentarer
Postat av: en som kan

när du gör mellan slag håll in shift samtidigt som du håller in enter.

bry

2010-08-14 @ 00:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback