Flipp jobbar påre


kan lika gärna uppdatera mitt liv och mina händlser här eftersom snok och jag har en gemensam vän. blir enklare så.
Idag har jag jobbat ( aahaaaa) och hängt i parken med ricki, pockan okända brudar och calle. jag har hängt i en annan park med kerstin och jessica.
Jag ha vinkat adjö till mor och bröder, fält en tår men blev snabbt glad eftersom jag insåg att vi kommer ses snart igen, blev ledsen iegn för att jag då insåg att jag ska vara själv ett tag. i en stor lya. Lilla Butch har oxå flytt. auuuuuu


Nu när jag är själv, ofriviillg ensamhet så bryar mitt hjärta ur och jag blir kärlekskrank. Blev mindfuckad så inåt Helvet igår men ska för engångs skull vara STOR nog och inte sälja mig gratis. Vilket jag redan gjort tidigare men som jag verkligen inte borde gjort. Nu är det för sent sent sent. Inse. ok jag ska. Nu!
BRAAA!

ABIDIBUUUU yeeeeeee   ssss


I lördags var det pärla på grabbarnas tak, jag var nykter tack vare ngn, det var fräscht. Kerstin var världens bästa kompis och sågade mer än vad Hanna tidigare gjort. Vilket var skönt. väldigt skönt. Jag blev glad.
MAnnen är den nya kvinnan.
Hittade ekonom 30+ (manlig men inte snygg)  och surret var bra. (skitbra såhär i efterhand då jag har kryddat upp det hela) l. Blev även uppsurrad av pojke 25-. Efter trött surr( försökte eftersom dennes vän målade upp honom till skyarna som VÄRLDENS roligaste) kom en sky av oclena förlag. Till och med butch garvade.

Mamma och jag skulle till blå i söndags, men kom inte dit pga bråk. helgen har varit stormig. Bråk och kärlek mor och dotter emellan.
Som ni vet ska jag plugga i höst, vilket även min kära mamma vet, vilket vi även pratade hysterisk mkt om hela helgen. Får dock ett sms, det 20 i loppet av 60 min; tack för oslo vi har nog glidit ifrån varandra vi har ju knappt setts på 2 år även om man bara vill vara donna måste man ändå tänka på sin framtid man är inte donna efter 35 man behöver annat oxå kram mamma".
jag tror att det är en miss i vår kommunikation-


Fått 10 samtal nu som även de mynnat ut i ett jättegräl och 311 sms. Mamma hakade upp sig på att jag sa ngt i stil med tro dålig jävla bränna du har när vi var ute på huk och har nu helt missat alla komplimanger jag gett henne under helgen. Ironin finns inte och kommunikationen behöver ett lyft!

I övrigt;
inget nytt. bara det att jag SAKNAR ER mina små ripps/sultetöy!

Väljer nu att lägga upp en skön kollektion med pics från sonjas arkiv. NU SKA VI SE SA BLINDA SARA OCH KLIPPTE AV SIG ÖGONLOCKET!!
ssmyg på studentFina samboss
Min pojkvän sune

Jag som syltetöysonja som syltetöyklara som vuxen/syltetöyHanna som litet ripsfamilj
hannas pojkvänn. ( han var här igår och skruvade upp hyllor, Hanna hälsa och tacka!!)
Min älskar Sonny ( sune var tt neråtbyt)
Uet mysSyltetöy
Min flickvän sonja, SNYGG!

sonny en tidig morgon
döden, på eftrpärla
Marylou( ajm såow in löv widt juu)
Sonja, stolt ägare av denna blogg


Kommentarer
Postat av: Ricki

det här var ju bland det roligaste jag har upplevt!

klockrent

2010-06-23 @ 01:16:17
Postat av: Kördi

Fett bra att du styr upp Silipp när sonkan är borta från Oslo!

2010-06-23 @ 09:15:42
Postat av: Sara

YES! Tack älskade saknade flipp! Kan du inte byts lösen på Sonjas blogg så bara du kan skriva, helt enkelt ta över den! Förlåt Sonja att jag alltid dissar denna men det är bara för att du aldrig skriver.

Filippa,inser med ens hur mycket vi har att snicksnacka om. Vad ska du plugga? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback