fuck me on the flipside

Filippa har jobbat idag(ahaaaa) och det var inte kul, men ok. Kulor rullar in och det behövs för nästkommande projket som antagligen tar vid i Juli, ev tidig augusti. Hoppas Hoppas.

Parkhäng
idag igen, denna gång med Rufus och lite löst folk. Mkt prat om bola och dylikt. Hängde inte riktigt med men låtsades självklart och det köptes. de tyckte nog att jag var ascool. Tror det.( aahaa)
Hängt hos skrutt, kollat fotboll och druckit solo super.

Tänkte kolla film men det rann, ska läsa Kalle anka.

Sonja Hanna och klara ska ut och riva ikväll. Ha kul.
Shiiet jag saknar er, har jag sagt de?!


Får snart en ny sambo, Sofie Borg. spännade.

I övrigt inget nytt, Har borstat tänderna, haft klämsession(själv), färgat håret med samma resultat som förra gången, fast värre,(röd röd ) preliminär bokat gaddningstid hos en snygg latino, tajjat med dåligt resultat ( fick kramp i benet, vid stjärnögonblicket), bränt upp Sonjas fula stickade tröja samt ätit messmörs mackor.

Arkiv bilderna idag;
mina bästa vänner mot ensamhet ( tragiskt eller bara självklart?!?)
mkt vill ha mer.
Kul att ni har kul. ( Tro inte för en sekund att de är så fromma som de ser ut HA)
Hanna, Din pojkvän sover hos mig inatt. Vi har varsott täcke så det är ingen stress. Han lovade att pokea dig imorn. På lördag blir det poke poke inbox poke poke inbox. ( Guuuuu va gulligt!!!!!) Älskar män som är sådär raka mot en liksom. Dunder aaaviis.

Vickan ringde, Daniel blev så glad för te servisen. 
Jag sa att de kunde ta mitt rum när de kmr i slutet av Juli. hoppas de är ok. Jag menar de är ju viickan.


Kommentarer
Postat av: Kördi

Ahaha!!! Sonjas bloggande framstår väldigt trött o tråkigt just nu..!

2010-06-24 @ 10:41:35
Postat av: Hanna

Du får aldrig sluta skriva flippa! Jag har skrattat högt flera gånger

2010-06-24 @ 13:19:33
Postat av: Sara

Hahahahah du dödar mig här borta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback