Ta bort mig nuu( Filippa såklart)

Jobbig dag idag. Jobbat. Jobbigt.
Damerna jag jobbar med leverera inte. Vi har inget surr. Om vi har det så måste jag anstränga mig för att verka intresserad.

Mannen i mitt liv kom in idag. Jag blev stum, röd och råkade spotta på hans baugette för att jag blev så till mig.
Men det är lugnt och klart. Det kommer bli vi. Han skrattade åt mig.  alla vet att sunda förhållanden bygger på humor så vi är en godbit på väg.
typ såhär ser han ut, fast lite manligare och lite mer riviga (sef) tatueringar( det skulle inte mamma tycka om)

Calle och Jakob kom in på jobb, likaså Kerstin och tuffruffe, Vi teamade senare i parken för grill och mys.
Slafszigenarna/moldaverna packet som tiggar alla tomburkar bad att få engångsgrillarna vi hade använt.
" nu kmr de värma upp ngn trött mcdonalds rest" tänkte vi. Icke, fräscha feta kotletter slängdes upp. Dock kom en mås och norpade en, tuggade lite på den innan moldav tanten kom på honom, skällde ut honom och la tillbaka kotletten på grillen.
Värme dödar alla bakterier har jag hört.
Eller så körde hon bara på 10 ( min) sekunders regeln. 

Elisabeth kom hem igår, jäla mys! Toblerone och film och en del kärlek.!


hon är snygg min bettan!

Appropåå choklad så skulle jag börja droppa några kilon häromdan tänkte jag. Gick skitbra, Sprutgrädde med kola sås till lunch kändes som en skitbra ide. då. Efteråt fick jag ångest och valde att äta choklard sås med slev. ingen futtig matsked där inte. 
Och utöver de så är min nya strut/last SMÖR! Fifan vad de är gott. Smör på varmt bröd, på kallt bröd, på mjukt bröd, på hårt bröd, på varm kanlbulle, på ostskivor, på kex, på majskolv, på brie ( jag som inte ens gillar brie) på kött, på lax, på grillade grönsaker( smööörfondue) på fucking allt.

Ska börja dieta nästa vecka. Tur att mitt sovsällskap inte är alltför krävande.

aaabidiibuu yeeee  sss
FLIPP

p.s
Fick reda på världens roligaste grej när jag kom hem. Jag skrattade HÖGT. Ring om ni vill veta. Hanna, du skulle nog skratta. Jag gjorde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback