sinnes

att man får lust att skriva av sig på bloggen, för de e lättare att skriva här än i dagboken me penna, man får ju kramp i handen. de va inte igår man skrev för hand liksom.

ja kommer såklart inte sälja min själ o även om ja skulle vilja de så skulle ja inte veta vad ja skulle skriva. har alltså en dipp. Tror iofs bara att de e en förlängd bakfylla efter två veckors festande och i allmänhet osunt levande. ja bara hoppas att de känns bättre imorn. Måste bara va glad för va ja har. de  eviktigt.Även fast ekonomin e ostabil som aldrig förr så har jag mina vänner, o även fast lööövlife också e ostabilt som aldrig förr(?) så har jag mina vänner. ag har liskom alltid mina vänner. Helt fantastiska ärom.

Tove och Klara var här och det var GALET! o i helgen var jag i Uet vilket också var gääält nice! Jag hann tillbringa lite tid med Hoffan, nice. O liite föör lite tid med zista. o Ennam hann jag med på ett hörn, o Mallan, o så lite häng på fågel. O på tal om fågel så äre Ili som motiverar mig att blogga just nu.

Imorn äre alltså vi som styr pärla, vilket innebär att jag inte kan banga.. fast ja boorde. men de blir nice.

nu ska ja dusja o så sova. Hare havre

tråkigt gäng..  inte så värst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback