FiLippa

Hej!

Trött bloggtorka som ska försöka uppstyras. Gud jag vill ju veta vad som händer i allas liv.


Göteorg är bra. Det händer en del. En hel del.
Igår hade jag den brudigaste dagen på väldigt väldigt länge. Jag och Kerstin gymmade ihop och pratade igenom n massa. Innan gymmet fikade vi givetvis. Därefert åker jag hem och det står en buket med Rosor utanför min dörr! Från en helt fantastisk man. Jag grät en skvätt för att jag blev så glad. tack tack

Därefter blev jag bjuden till skybar för vin och trevligheter och fortsatte vidare på bio. 

Alla tjejer borde få blommor skickat till sig då och då.
I mitt förra förhållande fick jag blommor 1 gång. En gång. Och då grät jag mig till dem. Jag beteede mig typ som denna
brud
Snäll flickvän. 

Idag ska jag läsa en logistik bok på 500 sidor. drygt. Rätt kul.
Det som verkligen suger och är pissigt det är att man har så lite pengar som student och det blir ju int ebättre av att Csn tycker att de som läser på Chalmers ska få mindre studiemedel eftersom vi läser in på kortare tid, mer effektivt. Idioter.

Jag saknar en del. sonja kom till helgen

Kommentarer
Postat av: sonja

fin bild på mig flipp

2010-11-25 @ 18:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback